Back Office Asistent/Recepční

O Natlandu

Jsme aktivní investor a developer. Investujeme do středně velkých firem a výnosových nemovitostí, stavíme rezidenční a polyfunkční objekty. Poskytujeme specializovaný finanční servis, jsme expertem na krizový management společností a pomáháme firmám, které se ocitnou ve složitých situacích. Zajímají nás podniky, které mají kvalitní produkt či značku, inovativní myšlenku a stojí za nimi tým aktivních profesionálů. Všechny projekty řídíme osobně a podílíme se na jejich dalším rozvoji. Věříme, že naší prací dáváme investicím smysl.

Náplň práce

Naší recepcí a zasedacími místnostmi procházejí lidé plánující rozsáhlé projekty. Bez kvalitní práce recepčního týmu se žádné plány nemohou rozvinout, a tak je recepční tým důležitou součástí celého procesu. Různorodost našich investičních aktivit znamená, že ani práce na recepci není rutinou. Naopak, každý den se snažíme rozvíjet talent v týmu a nabízíme tak skvělé prostředí pro osobní růst v prostředí investičního a finančního trhu.
Pokud hledáte zajímavou příležitost, pak hledáme i my vás, protože právě tým doplňujeme a obsazujeme pozici Back Office Asistent/Recepční. 

Kontaktní osoba

Ondřej Soukup
Chief Operations Officer
jobs@natland.cz

Typ úvazku

Plný


Místo pracoviště

Praha


Firma

Natland Management


Co budete mít na starost

  • obsluhu recepce, tj. přijímání návštěv, péči o zasedací místnosti a správu jejich rezervací

  • zajištění a přípravu občerstvení pro konané schůzky

  • vyřizovaní hovorů a vzkazů

  • telefonickou a osobní komunikaci s klienty včetně zařizování pozvánek na schůzky

  • administrativní podporu pro management a jednotlivé členy týmu

  • zpracování pošty a její evidence do systému

  • správu CRM systému - aktualizace údajů a zadávání nových kontaktů

  • administrativní činnosti (zpracování objednávek, faktur atd.)

  • řešení běžných provozních záležitostí

Co hledáme

  • praxi v oboru financí, investic, nebo advokátní kanceláře alespoň 1 rok

  • znalost interních systémů CRM, DMS, workflow, MS produktů, jiných SW pro organizaci úkolů velkou výhodou

  • výborné komunikační a prezentační dovednosti, jistotu v jednání

  • znalost anglického jazyka

  • ukončené SŠ s maturitou

  • schopnost pracovat samostatně i jako člen týmu

  • schopnost přijímat zpětnou vazbu

  • časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost, loajalitu

  • odolnost vůči stresu, schopnost multitaskingu, určení si priorit, proaktivní přístup

  • vítáme angažované lidi s chutí vylepšit současné procesy

Co nabízíme

  • zajímavou a různorodou práci na směnný provoz v přímém kontaktu s našimi obchodními partnery

  • vedle odpovídající mzdy i systém zaměstnaneckých benefitů – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sick days, multisport

  • zázemí stabilní české investiční společnosti

  • příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu

  • reprezentativní prostory v oblíbené lokalitě Praha – Karlín, jen pár kroků od metra

Mám o pozici zájem

Zaujala Vás pozice? Potom prosím vyplňte formulář a my se Vám určitě ozveme.

Kontaktní osoba

Ondřej Soukup
Chief Operations Officer
jobs@natland.cz
Váš životopis *
Motivační dopis *