Chief Accountant
O Natlandu
Jsme aktivní investor a developer. Investujeme do středně velkých firem a výnosových nemovitostí, stavíme rezidenční a polyfunkční objekty. Poskytujeme specializovaný finanční servis, jsme expertem na krizový management společností a pomáháme firmám, které se ocitnou ve složitých situacích. Zajímají nás podniky, které mají kvalitní produkt či značku, inovativní myšlenku a stojí za nimi tým aktivních profesionálů. Všechny projekty řídíme osobně a podílíme se na jejich dalším rozvoji. Věříme, že naší prací dáváme investicím smysl.
Náplň práce
Pro posílení našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á povede naše účetní oddělení. Pokud hledáte skutečně zajímavou a různorodou práci, která Vás každý den profesně posune o kus dál, pak věříme, že spolupráce s námi je pro Vás ideální.
Kontaktní osoba
Typ úvazku
Plný
Místo pracoviště
Praha
Firma
Natland Management
Co budete mít na starost
-
Zodpovědnost za vedení účetnictví holdingových společností skupiny NATLAND Group včetně účtování nestandardních transakcí a účetních případů ze smluv dle českých účetních předpisů, rezerv a opravných položek k investicím a pohledávkám
-
Zodpovědnost za zpracování měsíční účetní závěrky holdingových a vybraných dceřiných společností
-
Kontrolu zůstatků a vzájemných vztahů mezi společnostmi jako podklad pro zpracování manažerského reportu
-
Zodpovědnost za zpracování roční účetní závěrky a sestavení výročních zpráv
-
Přípravu podkladů a spolupráci s daňovými poradci a auditory, finančním úřadem
-
Návrhy na zlepšení a zefektivnění interních procesů, systému účtování a účtového rozvrhu, harmonogramu účetních závěrek, apod.
-
Administraci účetního software (ESO9) a návrhy na úpravy k jeho lepšímu využití a zvýšení automatizace
-
Úzkou spolupráci a komunikaci zejména s controllingovým oddělením a oddělením treasury, ale i ostatními odděleními ve společnosti (back-office, legal)
Co nabízíme
- Zajímavou a různorodou práci
- Prostor pro samostatnost
- Možnost kariérního rozvoje
- Zázemí stabilní české investiční společnosti
- Příjemné pracovní prostředí a zkušený tým kolegů
- Kanceláře v reprezentativních prostorách v oblíbené lokalitě Praha - Karlín
- Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, notebook, příspěvek na stravování, lekce angličtiny, občerstvení na pracovišti, sick days
Co požadujeme
-
SS/VŠ ekonomického směru
-
Pokročilou znalost podvojného účetnictví
-
Znalost české účetní a daňové legislativy
-
Zkušenosti s účtováním investičních společností výhodou
-
Praxi na podobné pozici min. 3 roky
-
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel)
-
Základní znalost anglického jazyka
-
Samostatnost a pečlivost
-
Schopnost orientace v několika společnostech najednou
-
Otevřený a pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů
Mám zájem o investici.
Chcete více informací o možnostech investovat? Vyplňte, prosím, formulář anebo se ozvěte přímo.