Analytik / Analytička
O Natlandu
Jsme aktivní investor a developer. Investujeme do středně velkých firem a výnosových nemovitostí, stavíme rezidenční a polyfunkční objekty. Poskytujeme specializovaný finanční servis, jsme expertem na krizový management společností a pomáháme firmám, které se ocitnou ve složitých situacích. Zajímají nás podniky, které mají kvalitní produkt či značku, inovativní myšlenku a stojí za nimi tým aktivních profesionálů. Všechny projekty řídíme osobně a podílíme se na jejich dalším rozvoji. Věříme, že naší prací dáváme investicím smysl.
Náplň práce
Pro posílení našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á se v oblasti analýz bude podílet na všem - od nápadu, přes zpracování až po prezentaci, realizaci a vyhodnocení, a to pod vedením profesionálů ve svém oboru. Pokud hledáte skutečně zajímavou a různorodou práci, která Vás každý den profesně posune o kus dál, pak věříme, že spolupráce s námi je pro Vás ideální.
Kontaktní osoba
Typ úvazku
Plný
Místo pracoviště
Praha
Firma
Natland Management
Co budete mít na starost
-
Kompletní analýzu odvětví, oborů a podnikatelských záměrů
-
Vyhodnocení investičních příležitostí a příprav investičního doporučení s prezentací partnerům skupiny
-
Vytváření reportů k investičním příležitostem, vyhodnocování výkonnosti investic, revizi investiční strategie
-
Kontrolu finanční výkonnosti konkrétních projektů a plnění finančního plánu, přípravu doporučení k nápravným opatřením
-
Setkávání se zástupci potenciálních investic
-
Přípravu prezentací a podkladů pro jednání, zápisů ze schůzek
-
Řízení dílčích projektů
-
Organizování projektových koordinačních schůzek
-
Uspořádání či dohled nad evidencí projektové dokumentace
Co nabízíme
- Zajímavou a různorodou práci
- Prostor pro samostatnost
- Možnost kariérního rozvoje
- Zázemí stabilní české investiční společnosti
- Příjemné pracovní prostředí a zkušený tým kolegů
- Kanceláře v reprezentativních prostorách v oblíbené lokalitě Praha - Karlín
- Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, notebook, příspěvek na stravování, lekce angličtiny, občerstvení na pracovišti, sick days
Co požadujeme
-
Orientaci v kompletní problematice podnikových financí
-
Praxi v oboru podnikových financí minimálně 5 let
-
Provádění finančních analýz a jejich shrnutí do přehledných reportů
-
Znalost finanční analýzy firem a měření finanční výkonnosti firem
-
Znalost problematiky oceňování podniků a podnikových aktiv
-
Orientace v oceňování developerských projektů a výnosových nemovitostí výhodou
-
Pokročilé používání software v prostředí MS Windows zejména kancelářské programy Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Teams
-
Znalost účetnictví a základů daňové problematiky (nezbytné pro analýzu, strukturování a projektové řízení), orientace v tržních podmínkách financování (bankovní financování, investiční nástroje, dluhopisy, základní tržní podmínky), základní znalost insolvenčního zákona a insolvenčního procesu (nutné v rámci distressed assets projektů, které mohou být řešeny restrukturalizací nebo konkurzem)
-
Přehled softwarových nástrojů (včetně databází) a podnikových aplikací (včetně účetních a ERP systémů), s jejichž používáním má kandidát zkušenosti s uvedením úrovně znalosti jejich používání
-
Přehled (alespoň orientační počet) počtu zpracovaných analýz odvětví, podnikatelských záměrů, finančních plánů, vyhodnocení investic, ocenění podniků nebo jednotlivých aktiv či jiných reportů z oblasti podnikových financí