Investment Analyst - M&A

O Natlandu

Jsme aktivní investor a developer. Investujeme do středně velkých firem a výnosových nemovitostí, stavíme rezidenční a polyfunkční objekty. Poskytujeme specializovaný finanční servis, jsme expertem na krizový management společností a pomáháme firmám, které se ocitnou ve složitých situacích. Zajímají nás podniky, které mají kvalitní produkt či značku, inovativní myšlenku a stojí za nimi tým aktivních profesionálů. Všechny projekty řídíme osobně a podílíme se na jejich dalším rozvoji. Věříme, že naší prací dáváme investicím smysl.

Náplň práce

Pro posílení našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á se v oblasti analýz bude podílet na všem - od nápadu, přes zpracování až po prezentaci, realizaci a vyhodnocení, a to pod vedením profesionálů ve svém oboru. Pokud hledáte skutečně zajímavou a různorodou práci, která Vás každý den profesně posune o kus dál, pak věříme, že spolupráce s námi je pro Vás ideální.

Kontaktní osoba

Ondřej Soukup
Chief Operations Officer
jobs@natland.cz

Typ úvazku

Plný


Místo pracoviště

Praha


Firma

Natland Management


Co budete mít na starost

  • Kompletní analýzu odvětví, oborů a podnikatelských záměrů

  • Vyhodnocení investičních příležitostí a příprav investičního doporučení s prezentací partnerům skupiny

  • Podílení se na M&A procesu při realizaci nových investičních příležitostí

  • Vytváření reportů k investičním příležitostem, vyhodnocování výkonnosti investic, revizi investiční strategie

  • Kontrolu finanční výkonnosti konkrétních projektů a plnění finančního plánu, přípravu doporučení k nápravným opatřením

  • Setkávání se zástupci potenciálních investic

  • Přípravu prezentací a podkladů pro jednání, zápisů ze schůzek

  • Řízení dílčích projektů

  • Organizování projektových koordinačních schůzek

  • Uspořádání či dohled nad evidencí projektové dokumentace  

Co nabízíme

  • Zajímavou a různorodou práci
  • Prostor pro samostatnost
  • Možnost kariérního rozvoje
  • Zázemí stabilní české investiční společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí a zkušený tým kolegů
  • Kanceláře v reprezentativních prostorách v oblíbené lokalitě Praha - Karlín
  • Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, notebook, příspěvek na stravování, lekce angličtiny, občerstvení na pracovišti, sick days

Co požadujeme

  • Orientaci v kompletní problematice podnikových financí se zaměřením na podnikové přeměny a kombinace

  • Praxi v oboru podnikových financí minimálně 5 let

  • Provádění finančních analýz a jejich shrnutí do přehledných reportů

  • Znalost finanční analýzy firem a měření finanční výkonnosti firem

  • Znalost problematiky oceňování podniků a podnikových aktiv

  • Orientace v oceňování developerských projektů a výnosových nemovitostí výhodou

  • Pokročilé používání software v prostředí MS Windows zejména kancelářské programy Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Teams

  • Znalost účetnictví a základů daňové problematiky (nezbytné pro analýzu, strukturování a projektové řízení), orientace v tržních podmínkách financování (bankovní financování, investiční nástroje, dluhopisy, základní tržní podmínky), základní znalost insolvenčního zákona a insolvenčního procesu (nutné v rámci distressed assets projektů, které mohou být řešeny restrukturalizací nebo konkurzem)

  • Přehled softwarových nástrojů (včetně databází) a podnikových aplikací (včetně účetních a ERP systémů), s jejichž používáním má kandidát zkušenosti s uvedením úrovně znalosti jejich používání

  • Přehled (alespoň orientační počet) počtu zpracovaných analýz odvětví, podnikatelských záměrů, finančních plánů, vyhodnocení investic, ocenění podniků nebo jednotlivých aktiv či jiných reportů z oblasti podnikových financí