Recepční / Asistentka
O Natlandu
Jsme Natland, investiční skupina a developer. Investujeme do středně velkých firem bez rozdílu jejich zaměření. Ve firmách, které se dostaly do problémů, se snažíme provést systémovou změnu fungování a znovu je postavit na nohy. Technologickým firmám zaměřeným na Big Data pomáháme v rozjezdu. U všech svých projektů ctíme hands-on přístup, při němž se osobně podílíme na řízení a rozvoji svých investic. Prostřednictvím investic a práce na projektech se snažíme měnit své okolí k lepšímu. Dokazujeme, že podnikání, které bere v potaz dopady na všechny své aktéry, může být úspěšné a udržitelné.
Náplň práce
Naší recepcí a zasedacími místnostmi procházejí lidé plánující rozsáhlé projekty. Bez kvalitní práce recepčního týmu se žádné plány nemohou rozvinout, a tak je recepční tým důležitou součástí celého procesu. Různorodost našich investičních aktivit znamená, že ani práce na recepci není rutinou. Naopak, každý den se snažíme rozvíjet talent v týmu a nabízíme tak skvělé prostředí pro osobní růst v prostředí investičního a finančního trhu.
Pokud hledáte zajímavou příležitost, pak hledáme i my vás, protože právě tým doplňujeme a obsazujeme pozici Recepční/Asistentka.
Kontaktní osoba
Typ úvazku
Plný
Místo pracoviště
Praha
Firma
Natland Management
Co budete mít na starost
- obsluha recepce – přijímání návštěv, péče o zasedací místnosti včetně rezervací, vyřizování hovorů a vzkazů
- zpracovávání pošty a její evidence do systému
- telefonická a osobní komunikace s klienty
- podpora jednatele společnosti: správa kalendářů, koordinace schůzek, zajišťování pracovních cest, komunikace s dalšími zaměstnanci společnosti
- práce s elektronickými systémy společnosti – především databáze
- objednávky občerstvení
- řešení běžných provozních záležitostí
Co požadujeme
- výborné komunikační a prezentační dovednosti
- reprezentativní vystupování
- znalost anglického jazyka
- ukončené SŠ s maturitou
- relevantní praxe v oboru, minimálně 1 rok
- schopnost pracovat samostatně i jako člen týmu
- časová flexibilita a spolehlivost
- odolnost vůči stresu, schopnost multitaskingu, určení si priorit, proaktivní přístup
- loajalita, odpovědnost, pečlivost, přesnost a rozhodnost
Co nabízíme
- zajímavou a různorodou práci na směnný provoz v přímém kontaktu s našimi obchodními partnery
- vedle odpovídající mzdy i systém zaměstnaneckých benefitů – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sick days, multisport
- zázemí stabilní české investiční společnosti
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
- reprezentativní prostory v oblíbené lokalitě Praha – Karlín, jen pár kroků od metra
Mám o pozici zájem
Zaujala Vás tato pozice a chcete se dozvědět více? Potom prosím pošlete email našemu COO.