Chyby v médiích se stávají, Natland Group si však cení jejich nápravy aneb dobrý konec "kauzy Balzerová"

NATLAND Group se 26. 7. musela ohradit vůči nepravdivým informacím, které zveřejnil v rámci rozhovoru s herečkou Eliškou Balzerovou zpravodajský portál Seznam Zprávy. Následně ho převzala 2 další média, aniž by si ověřila fakta. Nakonec všechna tato média uznala chybu a chyby opravila.

Blesk.cz a Parlamentnilisty.cz stáhly chybné informace z webu úplně. Původní zdroj chyby, Seznam Zprávy, to měl složitější - chyba je přímo v jedné otázce redaktora ve videu rozhovoru s paní Balzerovou. Přesto se našlo dobré řešení: chybu osvětluje titulek. Doprovodný text na webu byl upraven ještě rychleji.

Jak tedy potvrzuje i onen titulek: Společnost NATLAND Group nikdy nevlastnila Divadlo na Fidlovačce, ani se jím nezabývala, tím pádem nemá nic společného s tím, co se v něm dělo a děje. Majitelem divadla byl a je Jan Koťátko. V době převzetí divadla neměl zcela prokazatelně se společností NATLAND Group nic společného. Je to informace, kterou si lze ověřit za minutu. 

Samozřejmě je otázkou, kolik diváků Seznam Zprávy si pustilo dané video hned na začátku bez vysvětlujícího titulku a ke kolika z nich doputuje pravda.

 

Co by vám nemělo uniknout

19. 3. 2020Naše výstupy

Sedm zahraničních inspirací v boji proti infekci

Číst dále

16. 3. 2020Tiskové zprávy

Clevermaps chytře mapuje vývoj infekce a nabízí chytřejší indikátory

Číst dále

18. 2. 2020Napsali o nás

Rozhovor s Tomášem Raškou o mezigenerační výměně a současné situaci na trhu

Číst dále

15. 2. 2020Tiskové zprávy

Natland ovládl příbramskou teplárnu a investuje do její opravy

Číst dále