CleverAnalytics na Czech Internet Foru 2017

Šéf CleverAnalytics Ondřej Tomas přednášel o online/offline integraci na konferenci Czech Internet Forum 2017. Letos byl generálním partnerem technologický hub MindForge ze skupiny Natland Group.

Jak mohou mapy pomáhat (nejen) v online businessu? V současné době moderní obchodník využívá e-shopy a nástroje e-commerce k tomu, aby získal data o umístění v síti. Proto je místo, kde se zákazník reálně nachází, stále důležitější.

Prodejci v sektoru B2C chtějí vědět, jak umístění obchodu ovlivňuje prodej online a naopak. Víc a víc otázek businessu začíná slovem: "Kde?"

Nejlepší odpověď poskytuje location intelligence (LI), protože podává přehlednou a komplexní analýzu výkonnosti i potenciálu podniku.

Pro vyhodnocení způsobu, jakým zákazník používá web, je nejlepší volbou Google Analytics. Pokud ale hledáte locations intelligence platformu, je lepší řešení CleverAnalytics. Je unikátní v tom, že kombinuje data z CRM strategií, Google Analytics, věrnostních zákaznických programů, doručovacích adres a veřejně dostupných demografických údajů. To vše pak vizualizuje ve formě interaktivních map.

Konference Czech Internet Forum, která se konala 19. října 2017, je nejvýznamnější událostí v České republice zaměřená na nejnovější trendy v online světě.

Co by vám nemělo uniknout

1. 8. 2019Naše výstupy

Petr Bartoň - Lze i lépe č. 8

Číst dále

25. 7. 2019Tiskové zprávy

ECFS ze skupiny Natland má za sebou rekordní rok

Číst dále

15. 7. 2019Tiskové zprávy

Natland v roce 2018 vyrostl o třetinu a zvýšil zisk

Číst dále

1. 7. 2019Naše výstupy

Petr Bartoň - Lze i lépe č. 7

Číst dále