Colpirio: Zacílení na konkrétního zákazníka

„Prediktivní modely a zpracování velkých dat pomohou v marketingu v každé fázi cílení na konkrétního zákazníka. My například dnes pracujeme téměř se sedmi miliony profilů, které jsou neustále aktualizovány, takže přesnost je poměrně vysoká,“ píše dnes v příloze ICT revue Hospodářských novin Vladan Hejnic, CEO společnosti Colpirio.

Její platforma pro prostředí českého internetu zvládne zpracovat přes 30 000 událostí za sekundu a aktualizuje prediktivní model každého zákazníka dle jeho aktivity několikrát za hodinu. Následně v reálném čase doporučuje konkrétní produkt a udává i pravděpodobnost, s jakou si ho člověk koupí.

Letošní rozjezd tohoto projektu finančně podpořila skupina NATLAND Group, která má v Colpiriu přibližně třetinový vlastnický podíl prostřednictvím společnosti GAUSS Algorithmic. Ta se zabývá především analýzou velkých dat, strojovým učením a prediktivní analytikou. Její tým tvoří jak specialisté na vědecké i komerční využití umělé inteligence, tak finanční a marketingoví manažeři.

 

Co by vám nemělo uniknout

1. 8. 2019Naše výstupy

Petr Bartoň - Lze i lépe č. 8

Číst dále

25. 7. 2019Tiskové zprávy

ECFS ze skupiny Natland má za sebou rekordní rok

Číst dále

15. 7. 2019Tiskové zprávy

Natland v roce 2018 vyrostl o třetinu a zvýšil zisk

Číst dále

1. 7. 2019Naše výstupy

Petr Bartoň - Lze i lépe č. 7

Číst dále