Colpirio: Zacílení na konkrétního zákazníka

„Prediktivní modely a zpracování velkých dat pomohou v marketingu v každé fázi cílení na konkrétního zákazníka. My například dnes pracujeme téměř se sedmi miliony profilů, které jsou neustále aktualizovány, takže přesnost je poměrně vysoká,“ píše dnes v příloze ICT revue Hospodářských novin Vladan Hejnic, CEO společnosti Colpirio.

Její platforma pro prostředí českého internetu zvládne zpracovat přes 30 000 událostí za sekundu a aktualizuje prediktivní model každého zákazníka dle jeho aktivity několikrát za hodinu. Následně v reálném čase doporučuje konkrétní produkt a udává i pravděpodobnost, s jakou si ho člověk koupí.

Letošní rozjezd tohoto projektu finančně podpořila skupina NATLAND Group, která má v Colpiriu přibližně třetinový vlastnický podíl prostřednictvím společnosti GAUSS Algorithmic. Ta se zabývá především analýzou velkých dat, strojovým učením a prediktivní analytikou. Její tým tvoří jak specialisté na vědecké i komerční využití umělé inteligence, tak finanční a marketingoví manažeři.

 

Co by vám nemělo uniknout

4. 4. 2020Tiskové zprávy

I v zamrznuté ekonomice pokračují práce v nejvyšší budově země

Číst dále

19. 3. 2020Naše výstupy

Sedm zahraničních inspirací v boji proti infekci

Číst dále

16. 3. 2020Tiskové zprávy

Clevermaps chytře mapuje vývoj infekce a nabízí chytřejší indikátory

Číst dále

18. 2. 2020Napsali o nás

Rozhovor s Tomášem Raškou o mezigenerační výměně a současné situaci na trhu

Číst dále