Office Manager

O Natlandu

Jsme aktivní investor a developer. Investujeme do středně velkých firem a výnosových nemovitostí, stavíme rezidenční a polyfunkční objekty. Poskytujeme specializovaný finanční servis, jsme expertem na krizový management společností a pomáháme firmám, které se ocitnou ve složitých situacích. Zajímají nás podniky, které mají kvalitní produkt či značku, inovativní myšlenku a stojí za nimi tým aktivních profesionálů. Všechny projekty řídíme osobně a podílíme se na jejich dalším rozvoji. Věříme, že naší prací dáváme investicím smysl.

Náplň práce

Bez kvalitní práce Back Office oddělení se žádné plány nemohou rozvinout, a tak je tento tým důležitou součástí celého procesu. Různorodost našich investičních aktivit znamená, že ani zadaná práce není rutinou. Naopak, každý den se snažíme rozvíjet talent v týmu a nabízíme tak skvělé prostředí pro osobní růst v prostředí investičního a finančního trhu.
Pokud hledáte zajímavou příležitost, pak hledáme i my vás, protože právě tým doplňujeme a obsazujeme pozici Office Manager. 

Kontaktní osoba

Ondřej Soukup
Chief Operations Officer
jobs@natland.cz

Typ úvazku

Plný


Místo pracoviště

Praha


Firma

Natland Management


Co budete mít na starost

  • správu kalendářů, koordinaci schůzek, zajišťování pracovních cest
  • zpracování zadaných řešerší pro právní, analytické a marketingové oddělení
  • komunikaci s dodavateli ve svěřených oblastech a zodpovědnost za hospodárné řešení, účast na výběrových řízeních
  • odpovědnost za zpracování příchozích faktur, aby byly veškeré závazky včas uhrazeny
  • vyřizovaní hovorů a vzkazů, odpovědí přidělených schránek
  • správu CRM systému - klademe důraz na pečlivost a aktuálnost údajů
  • řešení běžných provozních záležitostí - staráme se o tým, výročí, organizujeme teambuildingové akce
  • řešení závad a komunikaci se správci budovy, aby společné pracovní prostředí umožnovalo efektivní a nerušenou práci
  • správu datových schránek
  • vaší iniciativu - máte šanci zlepšit pracovní prostředí a využívané procesy
  • v rámci oddělení backoffice jsme jeden tým - zastupujeme se v případě nutnosti

Co hledáme

  • příjemné komunikační a prezentační dovednosti
  • znalost prostředí MS Office na pokročilé úrovni
  • dobrou znalost gramatiky českého jazyka
  • angličtinu na komunikativní úrovni
  • schopnost psaní všemi deseti
  • znalost způsobů manipulace s písemnostmi
  • znalost vzorů korespondence
  • schopnost vyjednávat s dodavateli
  • schopnost pracovat samostatně i jako člen týmu
  • schopnost přijímat zpětnou vazbu
  • zájem o osobní rozvoj a sebevzdělávání
  • flexibilitu a spolehlivost, pečlivost, loajalitu
  • odolnost vůči stresu, schopnost multitaskingu, určení si priorit, proaktivní přístup

Co nabízíme

  • zajímavou a různorodou práci
  • vedle odpovídající mzdy i systém zaměstnaneckých benefitů – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sick days, multisport
  • možnost školení rozvíjející vaše schopnosti
  • zázemí stabilní české investiční společnosti
  • příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
  • reprezentativní nové prostory v oblíbené lokalitě Praha – Karlín, jen pár kroků od metra

Mám o pozici zájem

Zaujala Vás tato pozice a chcete se dozvědět více? Potom prosím vyplňte formulář a my se Vám určitě ozveme.

Kontaktní osoba

Ondřej Soukup
Chief Operations Officer
jobs@natland.cz
Váš životopis *
Motivační dopis *