Office Manager

O Natlandu

Jsme aktivní investor a developer. Investujeme do středně velkých firem a výnosových nemovitostí, stavíme rezidenční a polyfunkční objekty. Poskytujeme specializovaný finanční servis, jsme expertem na krizový management společností a pomáháme firmám, které se ocitnou ve složitých situacích. Zajímají nás podniky, které mají kvalitní produkt či značku, inovativní myšlenku a stojí za nimi tým aktivních profesionálů. Všechny projekty řídíme osobně a podílíme se na jejich dalším rozvoji. Věříme, že naší prací dáváme investicím smysl.

Náplň práce

Naší recepcí a zasedacími místnostmi procházejí lidé plánující rozsáhlé projekty. Bez kvalitní práce recepčního týmu se žádné plány nemohou rozvinout, a tak je recepční tým důležitou součástí celého procesu. Různorodost našich investičních aktivit znamená, že ani práce na recepci není rutinou. Naopak, každý den se snažíme rozvíjet talent v týmu a nabízíme tak skvělé prostředí pro osobní růst v prostředí investičního a finančního trhu.
Pokud hledáte zajímavou příležitost, pak hledáme i my vás, protože právě tým doplňujeme a obsazujeme pozici Back Office Asistent/Recepční. 

Kontaktní osoba

Ondřej Soukup
Chief Operations Officer
jobs@natland.cz

Typ úvazku

Plný


Místo pracoviště

Praha


Firma

Natland Real Estate


Co budete mít na starost

  • zajištění plynulého chodu kanceláře

  • osobní, telefonický i písemný kontakt s klienty a obchodními partnery

  • administrativní a organizační podpora týmu

  • organizace a kontrola programu vedení společnosti

  • práce s interním systémem

  • příprava podkladů v programech Word a Excel dle požadavků

  • správu CRM systému

  • firemní korespondence

  • správu CRM systému

  • vedení a správa archívu

  • péče o prostory společnosti

  • řešení běžných provozních záležitostí

  • pochůzky po úřadech

Co hledáme

  • úplné SŠ vzdělání
  • výborné vyjadřovací a komunikační schopnosti
  • příjemné vystupování
  • asertivita
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • výbornou znalost práce na PC
  • samostatnost
  • odpovědnost za svěřenou a vykonanou práci
  • svědomitost, pečlivost, spolehlivost, důslednost
  • vysoké pracovní nasazení
  • praxi na obdobné pozici
  • ochotu učit se novému
  • časovou flexibilitu
  • zájem o obor

Co nabízíme

  • zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci
  • přátelský, profesionální kolektiv
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • možnost profesního vývoje
  • mobilní telefon
  • reprezentativní prostory v oblíbené lokalitě Praha – Karlín, blízko metra

Mám zájem o investici.

Chcete více informací o možnostech investovat? Vyplňte, prosím, formulář anebo se ozvěte přímo.

Kontaktní osoba

Maroš Dragúň
Investment Manager

maros.dragun@natland.cz