Recepční / Asistentka

O Natlandu

Jsme Natland, investiční skupina a developer. Investujeme do středně velkých firem bez rozdílu jejich zaměření. Ve firmách, které se dostaly do problémů, se snažíme provést systémovou změnu fungování a znovu je postavit na nohy. Technologickým firmám zaměřeným na Big Data pomáháme v rozjezdu. U všech svých projektů ctíme hands-on přístup, při němž se osobně podílíme na řízení a rozvoji svých investic. Prostřednictvím investic a práce na projektech se snažíme měnit své okolí k lepšímu. Dokazujeme, že podnikání, které bere v potaz dopady na všechny své aktéry, může být úspěšné a udržitelné.

Náplň práce

Naší recepcí a zasedacími místnostmi procházejí lidé plánující rozsáhlé projekty. Bez kvalitní práce recepčního týmu se žádné plány nemohou rozvinout, a tak je recepční tým důležitou součástí celého procesu. Různorodost našich investičních aktivit znamená, že ani práce na recepci není rutinou. Naopak, každý den se snažíme rozvíjet talent v týmu a nabízíme tak skvělé prostředí pro osobní růst v prostředí investičního a finančního trhu.
Pokud hledáte zajímavou příležitost, pak hledáme i my vás, protože právě tým doplňujeme a obsazujeme pozici Recepční/Asistentka. 

Kontaktní osoba

Ondřej Soukup
Chief Operations Officer
jobs@natland.cz

Typ úvazku

Plný


Místo pracoviště

Praha


Firma

Natland Management


Co budete mít na starost

  • obsluha recepce – přijímání návštěv, péče o zasedací místnosti včetně rezervací, vyřizování hovorů a vzkazů
  • zpracovávání pošty a její evidence do systému
  • telefonická a osobní komunikace s klienty
  • podpora jednatele společnosti: správa kalendářů, koordinace schůzek, zajišťování pracovních cest, komunikace s dalšími zaměstnanci společnosti
  • práce s elektronickými systémy společnosti – především databáze
  • objednávky občerstvení 
  • řešení běžných provozních záležitostí

Co požadujeme

  • výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • reprezentativní vystupování
  • znalost anglického jazyka
  • ukončené SŠ s maturitou
  • relevantní praxe v oboru, minimálně 1 rok 
  • schopnost pracovat samostatně i jako člen týmu
  • časová flexibilita a spolehlivost
  • odolnost vůči stresu, schopnost multitaskingu, určení si priorit, proaktivní přístup
  • loajalita, odpovědnost, pečlivost, přesnost a rozhodnost

Co nabízíme

  • zajímavou a různorodou práci na směnný provoz v přímém kontaktu s našimi obchodními partnery
  • vedle odpovídající mzdy i systém zaměstnaneckých benefitů – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sick days, multisport
  • zázemí stabilní české investiční společnosti
  • příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
  • reprezentativní prostory v oblíbené lokalitě Praha – Karlín, jen pár kroků od metra

Mám o pozici zájem

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete strukturovaný životopis a případně i motivační dopis na e-mail: kariera@ney.cz.

Kontaktní osoba

Stefaniia Popovych 
kariera@ney.cz