O Natlandu
Jsme investiční skupina působící primárně na českém a slovenském trhu. Kapitál investujeme především do středně velkých firem, strategicky se zaměřujeme na oblast energetiky a nemovitostí – rezidenčních a multifunkčních. Spravujeme majetek vlastní, svých akcionářů a kvalifikovaných investorů prostřednictvím specializovaných investičních fondů. Naší konkurenční výhodou je expertiza v oblasti krizového managementu firem ve složitých situacích.
Rozšiřujeme náš tým a rádi přivítáme nového kolegu/ kolegyni se znalostmi a praxí z práva i financí. Určuje nás přizpůsobivost a flexibilita, prostředí je velmi dynamické, a to očekáváme i od členů týmu. Propojení finanční a právní sekce je pro naši skupinu zásadní, jde o klíčové součásti všech našich projektů. Větší propojení dává další rozměr naší práci, kterou chceme více zefektivnit, včetně samotných procesů a kompetencí.
Co Vás čeká?
- Komplexní správa úvěrové agendy včetně evidence úvěrových vztahů
- Příprava úvěrové dokumentace včetně dodatků k úvěrovým smlouvám a koordinace včasného zpracováni smluvních dokumentů
- Monitoring plnění smluvních podmínek (splatnost úroků, úvěrů, plnění dalších podmínek dle úvěrové dokumentace) včetně kalkulace úroků z úvěrů na měsíční bázi a nastavení kontroly zaúčtovaných čerpání/úroků/splátek.
- Komunikace s protistranou včetně konfirmace stavu pohledávek a závazků z úvěrů.
- Příprava podkladů pro uzávěrky, audit a konsolidaci včetně přípravy, zprocesování a komunikace ohledně nebankovních konfirmací pro účely auditu.
- Zodpovědnost za včasné a kompletní zpracování statistických výkazu za spravované entity
- Poskytování informací týkajících se úvěrové evidence a detailů k vybraným transakcím (i pro účely auditu).
- Příprava podkladů pro reportingu na financující instituce.
- Příprava vnitroskupinových smluv dle připravených vzorů (postupování pohledávek, zápočty, kapitalizace).
- Příprava jednoduchých SPA dle připravených vzorů (převod akcií, převod podílů), podání na obchodní rejstřík.
- Zpracování a evidence smluv o postoupení pohledávek, agenda s tím spojená, tj. zejména zpracování příslušných podání na katastr nemovitostí, obchodní rejstřík, rejstřík ochranných známek.
- Pomoc s dílčími činnostmi v rámci jednotlivých realizovaných projektů, zajišťování termínů notáře apod.
- Ad-hoc připrava smluv, dohod a podání dle aktuálních potřeb.
- Administrativní činnost.
- Monitoring insolvenčního rejstříku a katastru nemovitostí.
Co očekáváme od Vás?
- VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru, případně právního s ekonomickým backgroundem.
- Zkušenosti na podobné pozici min. 2 roky.
- Výhodou zkušenost s firemním právem, zkušenost z advokátní kanceláře případně od insolvenčního správce.
- Vysoké pracovní nasazení a aktivní přístup k řešení problémů.
- Časovou flexibilitu a chuť pracovat v dynamickém prostředí.
- Schopnost zpracovávat více projektů současně, prioritizace činností, včasné řešení agend.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Jedinečnou příležitost uplatnění v silné, stabilní a dynamické investiční skupině.
- Příjemné prostředí moderních kanceláří v Karlíně v blízkosti metra a přátelský tým kolegů.
- Velkou míru samostatnosti a prostor pro vlastní iniciativu a aktivitu.
- Možnost osobního a kariérního růstu.
- Příspěvek na stravování, Sick Days, notebook.