Ondřej Tomas z CleverMaps odpovídá na „Nej“ otázky

4.10.2022

CleverMaps, jedna z technologických venture investic v portfoliu investiční skupiny Natland, vyrostla za dobu ve skupině v důležitého hráče mezi technologickými firmami. Jejich chytrá řešení jsou zásadní pro rozhodování každého businessu, protože bez dat a jejich správného využití a vyhodnocení se žádná ze společností neobejde. Získat kontext pro rozhodování jim pomáhá právě tým kolem Ondřeje Tomase. Právě on odpovídá na „Nej“ otázky – o tom, co je v CleverMaps nového.

Největší highlight CleverMaps v posledních měsících?

Úspěšná bezpečnostní certifikace SOC2 a ISO27001! Jsme první v Evropě, kdo ji z poskytovatelů Location Analytics získal.

Nejdůležitější tři věci, bez nichž by to v CleverMaps nešlo?

Lidi, lidi, lidi.

Nejlepší produkt?

Naše platforma.

Největší potenciál dalšího rozvoje?

Rozvoj takzvaného Modern Data Stacku. Je to velký nový trend v analytice a zpracování dat. CleverMaps svojí architekturou do konceptu perfektně pasuje. Nezavíráme klienty v úzkém vlastním ekosystému, ale otevíráme jim možnosti pro propojování a větší flexibilitu.

Nejlákavější místo, kam chcete expandovat, kde chcete být přítomni a proč?

Spíš než země nás zajímají velké firmy, které fungují ve více zemích současně.

Nejdůležitější cíl, k němuž businessově míříte?

Chceme být přirozeným doplňkem a extenzí pro velké Business Intelligence nástroje. Rozšíříme jejich možnosti o moderní lokační analýzu.

Největší výzvy, aneb na čem chcete zapracovat?

Chceme nejvíc podpořit a vylepšit naši mezinárodní známost, pracujeme na tom každý den.

Nejlepší věc v CleverMaps, respektive co vás ve firmě nejvíc baví a proč vás baví ona?

Baví nás, že rozrážíme stojaté vody, že zkoušíme nové přístupy, přinášíme inovace a zkoušíme to stále znovu a iterujeme to, co jsme se dověděli jako zpětnou vazbu. Snažíme se přinášet něco nového, co ale klientům hodně zjednoduší život.

Nejzásadnější vzor? Firma, člověk, start-up?

Upřímně obdivuju každého startupistu, který má odvahu, vůli a výdrž tohle dělat.

Zpět na přehled