O Natlandu
Jsme investiční skupina působící primárně na českém a slovenském trhu. Kapitál investujeme především do středně velkých firem, strategicky se zaměřujeme na oblast energetiky a nemovitostí – rezidenčních a multifunkčních. Spravujeme majetek vlastní, svých akcionářů a kvalifikovaných investorů prostřednictvím specializovaných investičních fondů. Naší konkurenční výhodou je expertiza v oblasti krizového managementu firem ve složitých situacích.
Rozšiřujeme náš tým a rádi přivítáme nového kolegu/ kolegyni se znalostmi financím, účetnictví. Určuje nás přizpůsobivost a flexibilita, prostředí je velmi dynamické, a to očekáváme i od členů týmu. Propojení všech složek finančního oddělení s ostatními sekcemi je pro naši skupinu zásadní, jde o klíčové součásti všech našich projektů. Větší propojení dává další rozměr naší práci, kterou chceme více zefektivnit, včetně samotných procesů a kompetencí.
Co Vás čeká?
- Aktivní účetní práce, účtování operací a případů holdingových společností skupiny, zodpovědnost za vedení účetnictví, řešení komplexních účetních případů.
- Komplexní zajištění a organizování účetně-daňové agendy.
- Aplikace a dodržování externích účetních a daňových předpisů, věcná i formální správnost dokladů, tvorba vnitřních účetních předpisů účetní jednotky v souladu s obecně závaznými právními předpisy
- Kontrola a řízení všech činností na účetní závěrce, kontrola správnosti zpracování účetních operací významných pro účetní jednotku.
- Zpracování měsíční i roční účetní závěrky holdingových a vybraných dceřiných společností, konsolidace, odpovědnost za dokončení
- Příprava a shromažďování podkladů pro audit, spolupráce s daňovými poradci a auditory a dalšími subjekty
- Poradenství z hlediska účetnictví, úzká spolupráce s dalšími odděleními
- Návrhy na zlepšení a zefektivnění interních procesů, systému účtování a účtového rozvrhu, harmonogramu účetních závěrek, apod.
- Administrace účetního software (ABRA)
- Metodické řízení a podpora kolegů v souladu se zákony (účetnictví a daně)
- Reporting managementu, mateřské společnosti.
- Zajišťování přípravy platebního styku prostřednictvím bankovních ústavů
Co očekáváme od Vás?
- SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
- Minimálně 5letá samostatná praxe v oblasti účetnictví (manažerské, daňové, finanční, vnitropodnikové), znalost IFRS a zkušenosti v oblasti konsolidace (vedení podvojného účetnictví, pokladních deníků a knih, sestavení účetní závěrky)
- Znalost principů daňové soustavy, druhy daní
- Komunikace / jednání s úřady, formuláře a hlášení pro státní orgány, odvody zdravotního a sociálního pojištění
- Pokročilá znalost MS Excel
- Vysoké pracovní nasazení a aktivní přístup k řešení problémů.
- Časovou flexibilitu a chuť pracovat v dynamickém prostředí.
- Schopnost zpracovávat více projektů současně, prioritizace činností, včasné řešení agend
Co Vám můžeme nabídnout?
- Jedinečnou příležitost uplatnění v silné, stabilní a dynamické investiční skupině.
- Příjemné prostředí moderních kanceláří v Karlíně v blízkosti metra a přátelský tým kolegů.
- Velkou míru samostatnosti a prostor pro vlastní iniciativu a aktivitu.
- Možnost osobního a kariérního růstu.
- Příspěvek na stravování, Sick Days, notebook.